Jumaat, 2 Mei 2014

Musim orang kahwin..



Baru nak ceta pasal anak buah akk yang dah selamat berhoneymoon..
takpe la janji cetakannn...
 tapi rasanya ceta tak banyak ..
kita layan gambo je la..
malas la nak ceta...
*
*
*

anak buah akk..rayyan ngapa buat mulut mcm tu..lapo ye...






kami anak beranak , adik beradik pakat pakai jubah itam & tudung adijuma..
yang lelaki semua pakai baju melayu hitam...

Izar Fiqri..anak buah akk yang sulung...yang banyak songeh...yang cerewet..
kahwin jgak kau ye..


Selamat menjadi sebahagian dari keluarga kami Rynna...


ok ..habis bab nikah...
Isteri anak buah akk ni sebenarnya orang Teluk Intan..jadi nya seperahu la kami..
tak payah nak pikir kat mana nak bermalam..kat mana nak berkumpul..
balik je rumah mak ayah akk...senang..
pandai kau long cari bini...
*
*
*
Jom kita layan hari besonya plak...
belah kami takde tema..
kaler ikut sukahati korang la nak pakai apa...
tapi yang pempuan mesti pakai baju yang ada rama2...
yang lelaki pakai batik...
ehhh kata takde tema..
kaler je takde sama..

sempat berselfie dgn monopod..mak akk pun join jugak..caya la...

aikkk..tak siap lagi kau long..takkan mcm tu je...

mak pengantin yang pakai hijau tu..kakak akk yang sulung..



family akk hanya berempat je...2 lagi tak dapat  balik..exam..
takpe janji belah kita nanti korang ada...

keluarga pengantin..
yang pakai biru tu anak kakak akk yang no2 , dah kahwin dan yg sebelah tu suami dia..

adik  lelaki akk yang bungsu..baru sorang ..coming soon yang kedua..

Ni la kami adik beradik...nampak tak rama2 kami..
warna hijau mak pengantin..kakak yang sulung (4 anak)
warna biru kakak no dua..(2 anak)
akk no tiga(4 orang je ...)
warna kuning adik  (4 anak..anak nya)
yang lelaki tu adik bungsu(baru sorang)

kami..kami..rama2 akk dah nak terbang..



aiiii bang teringin ke...


ok long pegi cepat bersanding..kami dah panas ni..




selamat pengantin baru..

lapo bang..makan..makan..


melayan alia berselfie..sempat lagi tu...


mengedik dengan pengantin jap...

habis sudah sebelah perempuan...nanti akk  ceta belah akk pulak ye...
tunggu...
bila tak tau lagi..banyak dik oiii gambonya..
sabo ye..
ok bye...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan