Sabtu, 10 Mei 2014

Haiiiii..(tak tau nak buat tajuk apa..hentam je lah..)




Assalam semua...
alahaiiiii..lamanya tak berupdate....
bukan apa..la ni akk tengah cuba membiasakan diri dengan suasana tempat kerja yang baru..
lagipun banyak benda2 yg baru kena akk belajar....
takde masa akk nak bukak2 blog ni...sendiri punya blog pun tak sempat nak tengok..
ni kan nak baca blog orang...
haiii nanti-nanti lah ye..
Muka buku pun tak sempat bukak..
sekarang akk kat KL..tak lagi kat Putrjaya...
tapi baru seminggu tinggalkan Putrajaya..rasa rindu plak...
rindu kat kawan2 kat opis lama...
rindu nak bising2 kat dalam bilik kaca...
rindu nak pegi minum pagi kat Ali Maju menara usahawan..
Rindu kat pasar tani setiap selasa & jumaat..
Rindu segala2nya...
Buat kawan-kawan akk yang kat opis lama ..
yang sudi baca blog akk ni...
yang selalu beli soya akk..
terima kasih banyak2 ye..
akk mintak maaf pada ouls yang mana akk tak sempat jumpa hari akhir akk hari tu..
akk mintak halal kan segala makan minum selama kita bersama...
dari tahun 2007 ~ 2014
akk sayang korang semua...
alahai...sodeh la pulak hati den ni ha...


 sedih nak tinggalkan kawan2....


 akk akan rindu kat korang semua...


 korang jgn lupa kan akk ye...


bye...nanti kalau umur panjang kita jumpa lagi...



Insyaallah...
Doakan yang terbaik untuk akk ye...
lepas ni tak tau bila boleh update blog lagi...

bye....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan