Isnin, 19 Mei 2014

Baru nak Update




Assalam semua...
baru nak update ceta anak buah akk yang kahwin ari tu...
(gambo dh lama dlm draf)
hahahhahah...meroyan akk dik oiiii...
pengantin pun dah basi kau...
apa-apa ke je lah ye...

Ni ak ceta pasal belah akk pulak..ari tu dah ceta pasal belah pempuan yang kat Teluk Intan..
ni kat belah akk pulak..
kami sepakat pakai royal blue@ biru elektrik...
sampai ke atok dgn opahnya nya pun kakak akk paksa pakai warna yang sama...
nasib la orang tua tu sporting...
takpe kita layan gambo lah ye..
biasa la akk ni malas nak tulis panjang2...
paham2 je lah...




a.long akk ni geng moto..klau takde moto2 beso ni tak sah...
ni sebahagian ..rasanya ada dekat 100 biji moto hari tu...mungkin lebih...

 
ni MC untuk majlis ari tu...




 nasib la ye...korang fikir sendiri mcmana nak makan, macamana nak bawak benda ni balik..
kami tak menyediakan beg plastik...






 ijam medicene....caya la bro... otai masih berbisa...

 MC kami...Man Belon...


 lepas ni korang layan ke la gambo je la ye...lepas tu buat andaian sendiri....
pandai2 lah korang...


















haaaaa pengantin dah sampai....ehhhh bukan yang naik moto tu ye..tu pengiring je...
mau tersingkap kain pengantin kalau naik moto...


ni la keta pengantin yang tak berhias....apa2 je lah...





Ni la pengantin Izar Fiqri & Rynna Zainal






ok tu je....

akk odah/ Geb
la ni masa takde nak update blog..
sebabnya ...
nanti ye...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan