Rabu, 30 April 2014

4D Studio Legoland..



Kalau korang pegi ke legoland ..jangan skip untuk masuk ke studio 4D ni...
Setengah orang akan malas nak beratur kalau tengok ramai orangkan..
tapi walaupun ramai..studio ni boleh memuatkan ramai orang..mcm kita tengok wayang..
rugi kalau kita skip..dah la bayar mahal nak masuk ke legoland..
jadi kalau masuk tu jelajah semua tempat..jangan tinggal satu pun..
ambil map kat pintu masuk...tandakan tempat2 yang telah kita pegi..

Tengok la muka2 excited anak2 akk(mak ayahnya pun sama)
Dari luar studio lagi dah pakai...jakun betui...










Dah kat dalam pun masih lagi nak ambik gambo..lantak korang lah..


jom kita beramah mesra dgn lee kwang soo plak(Runningman)


















akk pn tak tau apa motif akk ceta pasal legoland ni lagi...
mcm akk sorang je yg pegi kan..
abai kan je la...
sapa nak baca sila kan..
hahahahah ...

Jumaat, 25 April 2014

Makan lagi...


Selamat petang semua...lama menyepikan diri..
Bukan apa akk sibuk...lepas ni akk takde lagi bertugas di Putrajaya...
Hehehehe..tu yang sibuk..banyak hal nak di uruskan...
Patut nya la ni akk dah mula bertugas kat tempat baru..
Akk dah lapor diri 21/04/2014 ari tu..
tapi majikan lama mintak tangguh 3 minggu..
3 minggu kau ...macam bagus je akk kan..hahahhaha..bagus la sangat...
ye la biasa 2 minggu..... tapi tak dapat pun...akk tangguh 2 minggu je...
Sebelum akk dapat surat 2 opismate akk dah dapat surat dulu...depa la ni dah keje pun kat tempat baru..akk baru terhegeh2 nak update ceta..
Kakak yang tranfer tu nak belanja kami2 yang kuat makan ni..(org perak kata kuat mentedagrah)...
semua kami 9 orang...
Distinasi kami skyview di jabatan peguam..akk pertama kali datang sini..tapi kakak2 tu dah banyak kali makan kat sini...
Skyview ni terletak kat tingkat 11..tapi sebelum nak ke lif kita kena scan satu badan..handbeg pun kena scan.. macam kat airport tu.. tapi elok juga ..utk keselamatan kan..




muka2 teruja nak pegi makan..dalam lif pun jadi..

ok dah sampai...jomm...abaikan pasal bilik jamuan tu ye..


tadaaaaa.......jom kita masuk dalam plak...
kita tengok dalam mcmana pulak...




 hari tu kami makan  buffet..satu kepala RM20.00..
kalau nak makan ala carte pun boleh..
mcm2 ada...
makanan buffet pun ok la...
apa tunggu lagi jom la kita makan..perut pun dah lapo ni...


comei tak Kak Ton ...
hahahahha kenapa kat ton mcm tu...

Ni lagi satu..kau dah kenapa ... org suruh makan ..yg kau tergedek2 kat tepi tu apahal..

Ni la Kak Selamah Sarif yang belanja kami makan..timakasih k.mah..

tu je yang kau ambik...tergedek2 tadi ni je yang kau dapat..
sabo je la aku..shudah..shidah..

ni baru permulaan...nampak kosong je kan meja tu...
tunggu...





ni akk odah yang punya...

ni pun sama ..akk odah yg punya..tapi manis la...

Tu dia dah penuh satu meja..





akhir sekali..bubur pulut itam..sedap...


yang tudung biru tu pun dah bertukar jugak..
akk dah lama dengan dia dari tahun 2004 lagi..
sampai la ni baru terpisah..huhuhuhu..sedih...

dah kenyang memasing...


sebelum balik sempat lagi bergambo..





view dari tingkat 11..kocek yo keto kek bawah tu ha..ayolahai..soram tonggok akk..
akk dah la gayat...



ok tu je..mata pun dah layu memasing..jom kita balik...

bye...