Selasa, 18 Jun 2013

sweet sangat...i like...




Suka  tengok videoclip ni...
sweet gilerr....
jom layan....

                                        

Tengok je dulu..ceta kemudian..ok..




Percutian keluarga Hj. Shafii Manap + Hjjah May Kalsom Sehat
30/05/2013 ~ 02/06/2013
Pantai Timur
 






















 Juga Majlis bertandang  anak buah aku yang dah 6 bulan berkahwin (bln 11/2012)
ikut kan je laaa...


okayyy ,,'
nanti akk ceta ye...
sabo...
geb/ odah..

Kisah Lanjutan...hehehehe

Assalam...
lama menghilangkan diri..beze bebeno,....
Untuk pengetahuan semua anak akk yang excident tu dah ok dah..
Dah mula keje hari ni..lama jgak mc...2 minggu...
cuma tinggal parut kat tangan dia je..tapi sesekali dia kata bahu dia sakit...
Rasanya kena urut jugak tu...
akk dah suruh si chinta buat janji dengan tukang urut yang selalu dia urut tu..tapi orang tu pulak asyik bze je memanjangnya..
Selasa lepas (11/06/2013) akk bawak dia pegi ulangan checkup di PPUM..pegi bahagian pergigian...
Doktor tu kata tulang pipi sebelah kanan dia tengelam...kena operate kedepankan semula.
itu pun kalau nak buat la katanya...terpulang...kalau kita tengok betui2 ..memang la nampak...
sebelah kiri nampak tulang pipi tu..sebelah tu sama je...
akk tanya Iqmal dia nak buat ke tak..dia diam je...ayahnya kata tak payah la..bukan ketara sangat pun..
lagi pun sebelum ni dah la operate kepala ..ni nak operate lagi..
takpe la...tetap handsome jugak..ada juga orang nak...kau kan jiwang ayat power punya..
abis bhgn pergigian akk bawak dia pegi bahagian pesakit luar pulak sebab dia mengadu sakit
kat bahagian dada & bahu...dah sampai kat PPUM tu baik akk buat sekalikan..baru puas hati...
Biasa la ambik nombor dulu pas tu buat bayaran..tunggu lagi utk jumpa doktor...
nasib la tak lama tunggu ....
Alhamdulillah doktor kata tak ada apa2 yang merisaukan...
seawal pukul 7 pagi akk keluar rumah..terus pegi PPUM..nak cepat punya pasal...sarapan pun tak..
Habis semua hal di PPUM ..perut akk dah berbunyi2 mintak di isi...
Akk pun apa lagi terus menuju ke Zainul nasi kandar kat PJ...
Zainul Nasi Kandar ni memang dari akk bujang dulu akk suka makan kat sini
La ni dah anak 4...bebudak pun suka jugak..
hampir-hampir 25tahun la usia perkenalan akk dgn Zainul nasi kandar ni..cewahhhh...
pekena nasi kandar dua beranak..hahahhaha ambek kau..



Masa akk sampai tu sedang elok waktu orang keluar makan tengahari...jadi ramai la orang beratur..tapi kejap je...




akk ambik lauk ayam goreng +sayur+tahu madu...Iqmal pun sama..abis licin sepinggan...gambar nasi tak sempat nak ambil sebab dah kebuluran..yg atas tu ehsan dr mr.google..


ok..bye....
akk geb/odah


Rabu, 12 Jun 2013

Perkara nak jadi...jadi jugak...

  Assalam semua....
lama tak update...
minggu lepas akk bercuti bersama dengan adik beradik akk
mak ayah akk pun pegi....
tapi la ni akk tanak ceta pasal cuti tu ....
akk nak ceta pasal lain...
kisah cuti tu nanti-nanti ye...
*
*
*
*
*
*
*
*
Hari selasa lepas(4/6) akk baru bekerja setelah bercuti dari minggu lepas lagi...
biasa la baru masuk keje..beze le sikit...
dalam pukul 10.30am tu Si Chinta tipon akk..
dia biasa la bising kalau akk tak jawap tpon...
bukan sengaja akk tak jawap...beze katakan..
"heloo...pegi mana tak jawap tpon..."
"org tpon banyak kali tak angkat2."
akk diam je la...
"ngapa"
"Takde..."
diam sekejap..
akk tanya lagi,,"ngape.."
"Tak...ni....ada org tpon bagitau..."
"Iqmal jatuh motor..."
giliran akk pulak yg terdiam...
"elooo...elooo...."
"dia  sekarang  ni kat PPUM.."
"ok..ok..org  pegi sana sekarang..."
terus letak tipon...
dalam fikiran akk terus ingat kat kepala dia...sebabnya dia penah oparate kepala..
detail nnti akk ceta ok...
layan gambo curi2...




 







ok..sok ceta...