Khamis, 22 November 2012

Kenduri Lagi...


Selamat petang semua..
baru nak update 
hehehehehe
mula nak kongsi ceta pasal saudara islam kita di bumi Gaza
tapi tak boleh la..
sebab bila tengok je gambo2nya mula la sedih...
lebih2 lagi anak2 yang comel2 tu..
adoihaiiii..hati ni tak tau nak cakap...
*
*
*
Dah la kita tinggal kan ceta tu
ni Akk nak kongsi ceta kenduri kahwin..
Dari awal tahun ari tu tak abis2 dgn kenduri kahwin nya kan..
Tapi ini kenduri kahwin anak saudara akk yang pertama...
selama ni anak saudara belah si Chinta je...
yang ni anak kakak akk plak ...
wahhh akk punya la beze..ngalahkan emak pengantin pulak...
pengantin berinai...akk pn sibuk jugak berinai..
yo lah..time akk dulu mana ada inai yang lukis 2 tu..
jadi ni le masanya..kan...

tu dia..penuh...

*
*
*
akk dengan anak sedara akk ni memang rapat
boleh tepuk tampar lagi...
tapi time gaduh..gaduh jugak..
hehehehehe
biasa la bertelagah pendapat je...
*
*
*
Jom la ..kita layan gambo di sebalik tabir dulu..
hahahahaha
gambo pengantin next entry akk kasi korang tengok..
anak saudara akk ni comel org nya...
yesss layan gambo..

mlm sblum hari besar....


ni bukan pelamin angan ku musnah ye...



kek best sangat..homemade..


hahahaha..bagi tunjuk nama je dulu..
buah sponsor dr x boss kakak akk...

candy bar yg dh beterabur...bebudak serbu..org tua pn sama..
tag nama pun dah hilang...


persembahan dr anak2 yatim...
pandai diorang buat persembahan..

*
*
*
*
ehhhhh dah abis ke gambonya...
nanti akk masukkan lagi ye..
sabo le sayang...
........

penat lagi
Akk Geb...


Isnin, 5 November 2012

SPM..Good Luck..




 Buat anak ku
Anis Shazlin bt Sahabudin
selamat memduduki peperiksaan yang penting bermula hari ini...
Ibu sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak-anak ibu...
Ibu halalkan segala makan & minum mu dan ibu ampunkan segala kesalahan mu
YA ALLAH Ya Tuhan ku kau lancarkan lah segala urusan anak ku Anis Shazlin bt Sahabudin serta anak2 ku yang lain..
Ya Allah Ya Tuhan ku ..
Kau tenangkan la hati anak ku Anis Shazlin bt Sahabudin agar dapat dia menjawap setiap soalan peperiksaan..
Aminnnn.... 

                        

                             







                             

Itu saja untuk pagi ini...

***sebelum subuh lagi chinta hati akk dah kejutkan akk
      kata nya jom kita buat solat hajat sama-sama untuk anak kita...
      Sebak hati akk saat si chinta mendoakan kejayaan untuk anak nya..
      Insyaallah Sayang..kita doakan yang terbaik utk anak2 kita...




Akk Geb..
sebakkkk




Khamis, 1 November 2012

Sakit Kepala...



Salam & selamat Petang semua...
alamak hari ni lambat la....
ni semua gara-gara kerja yang mesti di settlekan sebelum 9/11/2012..
tapi masih banyak yang belum selesai lagi..
masuk keje terus buat keje..sampaikan sarapan yang di beli pn tak sempat akk jamah..
akk buat air nescafe supaya tak ngantok , makan roti sekeping..
sambung buat keje semula...
akhir nya sarapan yang akk beli tadi akk makan tengaharinya...
dah sejuk pun makanan tu...
lepas rehat akk buat lagi nescafe..
alamak akk dah minum 2 kali nescafe...
akibatnya la ni akk dah sakit kepala
berdenyut2 kepala ni...
macamana nak siap kan keje ni...
salah sapa..
salah akk jugak la..sapa suruh...







lain kali boleh minum nescafe tapi jangan banyak2 sangat..
akibatnya diri sendiri yang tanggung...
adoiii
adoii
adoii
*
*
*
*
*
balik la...

akk pening.....