Jumaat, 20 April 2012

Jemput semuanya ye....

kad utk 28/04/2012...jemput ye...

ni masa kenduri bulan 1 ari tu...

keluarga besar akk


salam semua...akk nak jemput semua kekawan akk datang kat rumah mak abah akk kat kampung..
sempena majlis sambut menantu ..sebenonya adik akk ni dah selamat nikah &  sanding pada 22/1/2012 yang lepas...cuma belah akk takde tarikh yang sesuai utk majlis tu...ye la dengan abah akk masuk hspital..pas tu belah si chinta akk lagi ada kenduri...ni dah 4 bulan baru le ada kesempatan nak buat kenduri..tu pn semua kami adik beradik yang uruskan..sebab ayah  mak akk dah tak daya dah...
katering je senang (akk dah pun uruskan)..masing2 ambil bahagian ada tugas  masing2.. bab cenderemata, pelamin, masakan utk majlis kenduri arwah, jemputan..dll...
barang2 pun beli kat sini je..barang2 kering la...esok sabtu akk anto balik..dah 2 minggu berturut2 akk balik..nak uruskan hal di kampung plak...sok kakak akk pun balik..boleh uruskan ape yang perlu...
sebabnya minggu depan semua nya tak dapat balik awal..ye la anak masing2 sekolah lagi...
ni baru adik kahwin..akk dah rasa kepeningan nya...kalau anak sendiri tak tau la...(lambat lagi lah...)

Sape2 yang balik bagan datoh tu jemput2 la singgah ye...yang bukan org bagan datoh pun boleg datang...
jemput
jemput
jemput
yeeee....


oh ye tema belah kami nanti hitam putih...
kami anak beranak, adik beradik..pakai silver...
tudung..semesti nya Fareeda..nyata jelita...
ahhhhh jelita la sangat kannnn
i likeeee
.
.
.
bye....
jumpa lagi..


Akk
baju tak siap lagi


Jumaat, 6 April 2012

Dah cube baru tau...mai la cuba....

salam tengahari semua....
dah makan.....
akk biasa la tambah2 lagi hari jumaat...
biasanya akk habiskan masa ngadap komputer pas tu tido...
syok wooo hari jumaat kan rehat panjang..pas tu lampu tutup...
boleh layan tido....
.
.
.
akk nak ceta la ni akk adik beradik dah dilanda dengan tudung fareeda...
tak tau la mana puncanya...
kakak akk lagi gile...sekali dia beli sampai 10 lai....
akk ni jenis tak beruang( berduit)..bila gaji akk beli le selai...kalau akk beli sekali macam tu 
mau le kurus kering akk tak makan....bukan nyata jelita lagi dah...
nyata kecewa lagi giler jawapnya...
tapi serius akk kata..tudung fareeda ni memang cantik...
fabrik dia dari kain organza yang lembut...jahitan dia kemas...
tak macam mula2 fareeda ni dulu mula bertapak...
akk sebenarnya dah lama kenal dgn tudung ni...
dulu akk ada beli tudung dia...tapi tak pakai2..sebab masa tu kain dia bukan macam sekarang ni...
la ni akk pakai la balik tudung tu...
.
.
.
kami adik beradik dah pakat nnti masa kenduri kahwin adik akk ujung bulan ni nak pakai sama kaler....
waaaa..kami adik beradik termasuk mak akk sekali pakai fareeda ....nyata jelita...
hahahahah jelita la sangatkannnn....

sape2 yang belum beli tudung fareeda ni cuba la satu...pasti berbaloi..
akk promote ni pn bukannya akk ada share dalam company tu tau..sekadar berkongsi..
ye la...bila lagi kita nak menghargai diri kita sendiri?.. 
kita kena la memberi penghargaan pada diri kita sendiri setelah penat lelah bekerja..
sape2 yang pandai pujuk si suami tu lagi la elok...
mintak cik abang tolong bayarkan..tapi kena la pandai pujuk...
.
.
kalau tak nak bayarkan pn tak ape..mintak izin kan saje..
kena la mintak izin dulu..kang tak pasal2..sebab tudung ni nanti kita bergaduh...lain pulak jadinya...
nak jelita punya pasal...laki bini masam muka..tak mau la kan...
.
.
.
kaler tudung nya cantik2...
geram akk tengok nya...
macam nak ambik semua...
tapi sabo..sabo wahai kakak gebu
hahahahah
mai kita layan kaler tudung tu yang buat akk geram..
sebelum tu akk nak mintak maap kat cik geli kita
(  http://cikgeligeli.blogspot.com/ )
hehehe..sebab akk ambik gambo dari dia...
sorry buk Nowa Miyabi sebab kau memang pandai pilih kaler
sape nak beli..beli la dari dia...(tolong promote...mana tau dapat tudung free..)





















kan..kan...
betui tak akk kata..warna2 dia cantik2...
jom la kita beli...
jom..
jom..

akk suka...
like...
like...