Jumaat, 30 Mac 2012

suka- suka....

salam dan selamat pagi..tengahari ..petang...
Hehehehehe..
tak tau nak kata ape...
berzaman tak bukak blog....dah berlumut dah...
kemalasan yang amat-amat...
ape - ape pun masih lagi mengikuti belog kekawan2 yang lain...
cuma akk je yang tak berupdate...
kekawan semua doakan lah semoga akk ni kembali rajin mengupdate...
ye...ye..ye..ye...

 hehehehe saje nak tunjuk akk dg tudung Fareeda...
hehehehehe



ok...
byeeeeeee

Khamis, 1 Mac 2012

semua org nak kahwin.....


aalllooooo haiiiii
sibukkan...memang sibuk...
tapi sibuk2 pn sempat lagi bergossip...
sempat lagi layan Ariana Mikhail..
sempat lagi layan Bicara Hati...
Vanilla Coklat...
lagi...dan lagi...

ape2 pun akk suka sangat la ni ramai yang berkahwin...
akk pn sibuk sebab ramai nak buah yang berkahwin..
mula awal tahun 2012 ni dah sibuk...
bulan 1 adik akk kahwin kat Johor
bulan 2 anak buah abang kat N.9
bulan 3 anak buah abang kat Bukit Angkasa KL
bulan 4 adik akk majlis di Perak pulak..
bulan 5 anak buah abang jugak kat  Purtrajaya
bulan 5 ni jugak dengo2 nya anak buah akk nak brnikah..
yang pening  kepala nya anak buah abang akk yang bulan 5 tu la..sebabnya majlis dia seminggu lepas majlis adik akk kat Perak..
adik akk 28/04/2012
anak buah tu 06/05/2012
tak pe kita buat mana yang termampu...
mana yang dah selamat tu akk ucapkan 
"Selamat Pengantin Baru dan Semoga Berkekalan Ke Akhir Hayat"

satu lagi yang buat akk suka
perkahwinan lisa & yusri
cute sangat lisa...
gaun pengantinnya pun cantik...
bila akk amati betui2 rasa mcm pernah tengok gaun ni..
walau tak sama perekanya tapi tetap cantik.. 
jom kita tengok
.
.
.
.
.
.